Odpowiedzi

2010-03-30T19:41:05+02:00
O = a + b + c
O = 1,5cm + 2,5cm + 3cm = 7cm
Odp: Obwód trójkąta wynosi 7cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:42:24+02:00
IABI=(5-0)2+(2-0)2 <------CAŁE W PIERWIASTKU
IABI+ 5dokwadratu+2dokwadratu <-----------całe w pierwiastku
IABI=25+4 <--------CAŁE W PIERWIASTKU
IABI=29 <-----W PIERWIASTKU


IBCI=(-3-2)DOKWADRATU+(1-5) DO KWADRATU <--------------CAŁE W PIERWIASTKU
IBCI=25+16<--------W PIERWIASTKU
IBCI=41<--------W PIERWIASTKU



IACI=-3 DO KWADRATU+1 DO KWADRATU<------- CAŁE W PIERWIASTKU
IACI=9+1<---------CAŁE W PIERWIASTKU
IACI=10 W PIERWIASTKU

OBW= 29+4+10 <------WSZYSTKIE W PIERWIASTKACH


MYSLE ZE POMOGŁAM , BO MIAŁAM TO TERAZ PRZERABIANE I TAK POWIINO BYC, TYLKO SORY ZE MUSIAŁAM PISAĆ BO NIE MA PIERWIASTKÓ ;]
2010-03-30T19:52:27+02:00
Obw= a+b+c
Obw= 1,5+3+2,5 [j]
Obw= 7 [j]