Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:38:36+02:00
Podajcie mi wzory na:
Pc , Pb, V i Pp ostrosłupów .

Pc= Pp+Pb
Pb=3 * 1/2 (a*h)
V=1/3 Pp*H

A podstawa to zależy od figury
kwadrat = a do kwadratu
itd.
1 4 1
2010-03-30T19:42:17+02:00
Pc = pp+pb
pp= 2* ...... - tu wstawić trzeba wzór na pole figury, która jest w podstawie
V= Pp*H
pb - nie wiem jak wytłumaczyć :(( nie wiem czy zrozumiesz, ale jakoś napisze Pb= 2* (a*b)+ 2*(a*b)

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 3 2
2010-03-30T19:50:32+02:00
Pc=Pp+Pb
Pb=1/2*a*h*3
Pp=1/2*a*h (jeżeli trójkąt)
V=1/3Pp*H
1 4 1