Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:39:28+02:00
Walczyć z wiatrakami- walczyc z czyms czego nie ma
wodzić za nos - manipulawac kims
patrzeć z góry - czuc sie wyzszym niz inni, byc pysznym
mieć stalowe nerwy - miec mocne nerwy
2010-03-30T19:42:51+02:00
Walczyć z wiatrakami-jest to bezsensowna walka
wodzić za nos-to znaczy ciągle kogoś oszukiwać,nie mówić prawdy, żyjesz w oszustwie, oszukujesz cały czas drugą osobę
patrzeć z góry-patrzeć z góry na kogoś, to znaczy że patrzysz na niego jak na mniej wartościowego człowieka , "co to ja nie jestem" -tak to określa
mieć stalowe nerwy-czyli mocne, takie silne, być nieugiętym