Z1 . Kropla wody ma 0,05 cm3 objętości . Ile takich kropli wypełni akwarium o wymiarach 30cm x 25cm x 18cm . ?


z2 . Puszka , w której sprzedawane są piłeczki tenisowe ma kształt walca . Jakby średnicę podstawy i wysokość powinna mieć puszka , aby zmieściło się w niej 6 piłeczek o średnicy 40mm . Dodaj po 3mm do każdego wymiaru na swobodne wkładanie piłeczek do opakowania .

z3 . Najniższa temperatura jaką odnotowano w Polskiej stacji antarktycznej to -32,3*C , a najwyższa 16,7*C . Jaka jest różnica między tymi temperaturami . ?



BŁAGAAM WAAS !!!

3

Odpowiedzi

2010-03-30T19:46:47+02:00
Zad 1
30 * 25*18=13500 cm 3
13500cm3/0,05cm3=270000 tyle kropli

zad 3
Różnica
16,7 + (-32,3)= 49 stopni c róznicy
2 3 2
2010-03-30T19:48:22+02:00
Zad.1
30cm x 25cm x 18cm = 13500cm3
13500cm3/0,05cm3 = 270000
Odp. Akwarium wypełni 270000 kropel wody.

Zad.3
32,3 + 16,7 = 49
nie wie czy to tak..; )
a drugiego nie umiem..; p
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:48:26+02:00
30 cm x 25 cm x 18 cm = 13500cm 3
13500 cm 3 / 0,05 cm 3 = 270000
akwraium wypełni 270000 kropli

zad 2
6 x 40 mm= 240 mm
6 x 3mm = 18 mm
240 mm + 18 mm= 258 mm= 25,8 cm

zad 3
- 32,3 *C + 16,7 *c = 49
różnica wynosi 49 stopni

weż moje plis wiem że to dobrze na 100 %
3 3 3