Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:46:37+02:00
Zastosowanie skali w mapach i planach to możliwość umieszczania obiektów bardzo, bardzo dużych na niewielkiej powierzchni (na przykład na kartce papieru).
3 4 3
2010-03-30T19:47:15+02:00
Dzięki skali możemy przedstawić duży obszar na małej mapie bądź planie. Możemy mieć przy sobie mapę Polski, Świata czy też danego miasta. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania transportu, komunikacji czy też budownictwa bez skali. Dzięki niej możemy 1 km w rzeczywistości przedstawić np jako 1 mm na mapie.
2 3 2