Odpowiedzi

2009-11-01T16:44:04+01:00
Wedlug mnie to znaczy ze wspolczesny rzad robi wszytko na pokaz czy cos takiego
2009-11-01T16:44:54+01:00
Że jej przedstawicielami są członkowie demokracji.
Najlepsza Odpowiedź!
  • agoo
  • Rozwiązujący
2009-11-01T16:45:16+01:00
Współczesna demokracja ma charakter przedstawicielski tzn. lud sprawuje władzę jednak czyni to pośrednio przez wybór swoich przedstawicieli do parlamentu.
2 5 2