Napisz list oficjalny do lokalnej gazety. Poinformuj w nim o zbiórce książek do szkolnej biblioteki, prowadzonej przez uczniów Twojej szkoły wśród mieszkańców miasta. Poproś redakcję o poparcie akcji i opisanie jej na łamach gazety.
prosze pomóżcie

2

Odpowiedzi

2010-03-30T20:08:56+02:00
Szanowni Państwo!
Dnia 28 kwietnia 2010r odbędzie się zbiórka książek do publicznej biblioteki .Zbiurki dokonają uczniowie 5 i 6 klasy Szkoły Podstawowej w .......od mieszkańców miasta.......
Piszę do państwa z prośbą o opublikowanie tego ogłoszenia w Państwa gazecie.Będziemy bardzo wdzięczni.

Z wyrazami szacunku Agnieszka

Mam nadzieję że pomogłam xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:16:15+02:00
Anna Kowalska Warszawa 30.03.2010r.
ul.Jaśminowa 14
00-999 Warszawa

Droga Redakcjo
Gazeta Wyborcza
00-999 Warszawa


Droga Redakcjo !

Mam zaszczyt poinformować, że uczniowie Zespołu Szkół
im. Henryka Sienkiewicza w Warszawie organizują zbiórkę książek do naszej szkolnej biblioteki.
Chcielibyśmy powiększyć nasze zbiory. Zwracam się
z prośbą o poparcie na łamach Waszej gazety.
Czekam na odpowiedź czy moja petycja zostanie ogłoszona.


Z poważaniem
Członek Samorządu
Uczniowskiego
Anna Kowalska










Tutaj te adresy i podpis źle się poukładały. ;/