Odpowiedzi

2010-03-30T19:53:14+02:00
Plusy;
-że każdy będzie mógł wtedy posłuchać
-nawet ci co nie będą mieli pieniędzy żeby pójść do opery

minusy;
-zmniejszy się ilość osób w operze
-nie będzie takiego przeżycia jak na żywo

nie wiem czy to jest dobre
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:05:58+02:00
Plusy:
- wygodne spędzanie czasu np. w domu
- nie musi się płacić za drogie bilety
- nie musi się wychodzić z domu
- radio jest powszechnie dostępne a opera nie, bo nie jest w każdej miejscowości
- opera staje się rozpowszechniona

Minusy:
- nie przeżywa się takich emocji jak w operze
- coraz mniej osób uczęszcza do opery
- nie można widzieć tego co się dzieje na scenie
2 3 2