Odpowiedzi

2009-11-01T16:44:24+01:00
2,2dm=22cm
22cm+1cm=23cm
P=a*b
P=22*23
p=506cm(kwadratowych)
2009-11-01T16:45:11+01:00
Nie wiem ja to obliczyc ale wiem, że boki mają długości 5cm i 6cm
5cm * 6cm = 30 cm²
P = 30 cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:47:13+01:00
Obw.=2,2dm=22cm
a - jeden bok
a+1 - drugi bok
P=?

2a+2(a+1)=22 P=5*6
2a+2a+2=22 P=30 cm²
4a+2=22
4a=20/4
a=5cm

jeden bok - 5cm
drugi bok - 5+1=6cm


Pole równe jest 30cm²
1 5 1