Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:57:57+02:00
0,2kJ = 0,2 * 1000J = 200J
500J = 500 : 1000kJ = 0,5kJ
0,01MJ = 0,01 * 1000kJ = 10kJ
750000J = 750000 : 1000000MJ = 0,75mJ
425kJ = 425 : 1000MJ = 0,425MJ
0,007MJ = 0,007 * 1000000J = 7000J
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T19:59:44+02:00
0,2kJ=......J
0,2kJ=02*1000=200J

500J=........kJ
500J=500/1000=0,5kJ

0,01MJ=.........kJ
0,01MJ=0,01*1000000=10000J=10kJ

750000 J=........MJ
750000/1000000=0,75MJ

425kJ=............MJ
425*1000=425000J=425000/1000000=0,425MJ

0,007MJ=...........J
0,007*1000000=7000J
6 4 6