Potrzebuje krzyzówki na temat piratów hasło to:
1----C
2----Z
3----A
4----R
5----N
6----Y
---------
7-----O
8-----K
9-----R
10----Ę
11----T

Mam juz hasła do nr.: 1,2,3,4,6,11 ale reszty nie mam pomysłu:[ PROSZE NA JUZ!!!
Oczywiscie daje naj:))

3

Odpowiedzi

2010-03-30T19:56:26+02:00
9. piracka ........ (bandera)
8. Piraci z ........ (Karaibów)

Mam nadzieje, że pomogłam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:04:41+02:00
5. piraci napadają w celu ..... (rabunkowym)
7.Pirat zakrywa tym oko (opaska)
8.Miał to zamiast ręki pirat z Piotrusia Pana (hak)
9. Poszukują go piraci (skarb)
10. Niektórzy piraci mają je złote (zęby)

Proszę bardzo. Starałem sie jak najszybciej

1 4 1
2010-03-30T20:07:38+02:00
5. Jakie wybrzeże atakowali piraci japońscy?. wybrzeże....
Odp. Wybrzeże CHIN

7.Jak nazywa się wielki statek handlowo-wojskowy często napadany przez piratów?.
Odp: GALEON

8.Podaj nazwisko pirata który napisał "Czerwone krzyże"
Odp: Jan Kuna

9. Nazwa słynnego pirata pochodząca od jego brody
Odp: SIWOBRODY

PLIS O OCENE I NAJ :**
2 4 2