Odpowiedzi

2010-03-30T19:56:29+02:00
Jest na nim bardzo duzo jajek pomalowanych na wiele roznych kolorow...panuje tam atmosfera ciepla domowego ogniska jest milo i przytulnie. oczywiscie nie moze braknac baranka luba zajaczka ;)
9 4 9
2010-03-30T19:56:54+02:00
Stół wielkanocny jest syto zastawiony. znajduje sie na nim mnóstwok kolorowych pisanek. stoi również ogromna lukrowana babka z horągiewką. Nie może również zabraknąć ymbolicznego baranka. bardzo modne jest dekorowanie stołu roślinnością tj rzerzucha lub inna zieleń. . . .

pozdrawiam ;**
37 4 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:23:25+02:00
Mój stół wielkanocny nie wyróżnia się niczym specjalnym od innych stołów wielkanocnych.Jak każdy, jest nakryty białym, odświętnym obrusem. Na środku stołu mieści się stroik z małym kurczaczkiem i barankiem z cukru. Obok niego mamy cudowny bukiet bazi wstawionych w czerwony wazon. Naprzeciwko nich znajduje się koszyk ze świeżym, pachnącym chlebem. Zaraz obok jest talerz ze święconymi jajkami. Po prawej stronie bazi stoją ćwikła i chrzan. Za nimi mieści się waza z barszczem białym, a za zupą stoi talerzyk z mięsem i kiełbasą. Wokół krawędzi stołu
są nakrycia dla wszystkich moich członków rodziny. Bardzo lubię święta Wielkanocne. Może dlatego, że na moim stole znajduje się dużo różnych pyszności ?

liczę na naj ;)
25 4 25