Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T16:46:58+01:00
Odpowiadając na to pytanie może uwzględnić obie propozycje.
Jeśli mówiąc o mnie to mnie koniec świata nie zdziwi. Wszysko dokładnie przedstawione jest w Biblii. I osoby które czytają, znają i żyją tą Księgą, to nie będą zdziwieni.
Mówiąc o osobach przeciwnych, nie znających Biblii to na pewno będa zdziwieni, przerażeni...

Uważam, że nastąpi jak dla mnie nie zaskoczenia, ponieważ znam Biblię a w niej jest dokładnie napisane co się stanie.
2009-11-01T16:48:06+01:00
Prawdopodobny koniec świata ma nastąpić w grudniu 2012 roku, gdyż wtedy kończy się kalendarz Majów. Niektórzy ludzie uważają to za bzdurę, niektórzy za prawdę. Niektórzy nie chcą końca świata, niektórzy na to czekają niecierpliwie. Jednak każdy choć trochę wierzy w koniec i rozmyśla co działoby się z ziemią, w jaki sposób by ten koniec nastąpił. Nikt tego nie wie, są tylko przypuszczenia. Powstają różne ugrupowania religijne oraz naukowcy starają się stworzyć kolonie np na księżycu i wynaleźć sposób na tworzenie pożywienia z tlenu lub dwutlenku węgla.
2009-11-01T16:48:41+01:00
Ziemia istnieje już od 4,5 miliona lat, a ty samolubie myślisz że jej koniec nastąpi za twojego życia... (to żart xD)
Moim zdaniem nie będzie go wcale jełi o to ci chodzi