Odpowiedzi

  • agoo
  • Rozwiązujący
2009-11-01T16:46:49+01:00
Zmienia wodę w wino

Przy pierwszym zapisanym cudzie, który miał miejsce w Kanie na obszarze Galilejskim, Jezus na weselu zamienia wodę w wino po tym, jak nieoczekiwanie skończyły się jego zapasy gospodarzowi.

Jana 2:6-11
2009-11-01T16:46:57+01:00
Danie ludziom światła.

"Bóg, który rzekł, aby z ciemności światłość zaświeciła, ten zaświecił w sercach naszych, ku oświeceniu uznania chwały Bożej, w obliczu Jezusa Chrystusa"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:50:10+01:00
Pewnego dnia wędrującego Jezusa zaczepił Jair - przełożony synagogi. prosił on Chrystusa o uzdrowienie jego bardzo mocno chorej córki. kiedy jednak dotarli razem do domu Jaira, okazało się, że dziewczynka nie żyje, przed domem czekały płaczki opłakując młodą dziewczynkę. jair chciał podziękować Panu za fatygę, lecz ten poszedł do pokoju zmarłej i kazał jej wstac mówiąc ,,TALITA KUM''. ku zdziwieniu rodziców, dziewczynka wstała , a pan kazał dac jej jeśc.