Zorganizowano dziesięciogodzinną wycieczkę . Za każdą godzinę wynajecia autokaru trzeba zapłacić 32,30 zł , za przewodnika 15 zł , za wstępy do muzeów dla wszystkich uczestników 220,50 zł . ile pieniedzy trzeba przygotować , aby opłacić tę wycieczkę.?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:59:28+02:00
32,30 x 10 = 323 zł
323 + 15 = 338
338 + 220,50 = 558,5

1 5 1
2010-03-30T19:59:34+02:00
(32,30*10) + 15 + 220,50 = 558,5
2010-03-30T20:00:34+02:00
Wynajęcie autokaru 10*32,30=323,00
przewodnik 15,00
wstęp do muzeów 220,50
323,00+15,00+220,50=558,50
Aby opłacić wycieczkę trzeba uszykować 558,50 zł.