Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:55:59+01:00
Układamy równanie:
2/7 x+ 2/7 x+12=x
4/7x+12=x
12=7/7 x- 4/7 x
12=3/7 x
x=12* 7/3
x=4*7
x=28

Odp. Czekolada składała się z 28 kostek.:)
1 5 1
2009-11-01T16:58:08+01:00
Tabliczka czekolady - x
zjedzona czekolada - ²/₇

²/₇ x + ²/₇ x + 12 = x
⁴/₇ x + 12 = x / -⁴/₇
12 = ³/₇ x /: ³/₇
x = 28

Odp. Czekolada składa się z 28 kostek.
1 5 1
2009-11-01T17:26:37+01:00
X-ilosc kostek czekolady

2/7 x+ 2/7 x+12=x
4/7x+12=x
x- 4/7 x=12
7/7 x- 4/7 x=12
3/7 x=12
x=12* 7/3
x=4*7
x=28

Odp. Czekolada składała się z 28 kostek.