Odpowiedzi

  • n132
  • Początkujący
2010-03-30T20:04:36+02:00
Moim zdaniem warto było przeczytać tą lekturę,gdyż była ona bardzo ciekawa i interesująca.
Opisane w niej śledztwo było bardzo wciągające, ogólnie ta książka jest bardzo ciekawa.
28 3 28
troche za malo ale dzieki :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:07:38+02:00
Według mnie warto było przeczytać książkę pt.: "Szatan z siódmej klasy", iż jest ona bardzo ciekawa i pouczająca. Ukazuje nam, że nawet młodzi ludzie potrafią rozszyfrowywać niezwykłe zagadki. Książka ma w sobie wiele fabuły i jest niezwykle wciągająca. Czytałem tą książkę z wielkim zaangażowaniem, starając się rozszyfrowywać zagadki wraz z głównym bohaterem. Wszystkich, którzy jeszcze nie przeczytali tej interesującej książki, zachęcam do zasięgnięcia po nią.
46 3 46
2010-03-30T20:07:46+02:00
Według mnie warto było przeczytać lekturę pt."Szatan z siódmej klasy". Jest to bardzo interesująca książka, która opowiada o uczniu, który pomagał swojemu nauczycielowi rozwiązać zagadkę znikających drzwi. Są tam niezwykłe przygody .....(tego szatana)...... np. ta w której został zamknięty w piwnicy.


Mam nadzieję że pomogłam;)
21 3 21