To ma byc na plastyke ...ale tutaj niema takiego przedmiotu wiec pisze pod sztuką:)

Mam do wyboru 3 tematy:
- uzaleznienia
- czy zwierzeta mówią ludzkim głosem
- zwykła historia niezwykłych rzeczy

mam podane tematy przedstawic za pomocą rysunku .Ratujcie!!! co mozna narysowac? Dzieki :))))

2

Odpowiedzi

2009-11-01T16:55:34+01:00
Uzależenienia - narysuj plakat o szkodliwości np. papierosów lub alkoholu.

Czy zwierzęta mówią ludzkim głosem - Przedstaw naukowca nagrywającego mikrofonem np. szczekanie psa lub miauczenie kota.

Zwykła historia niezwykłych rzeczy - Turlająca się po ulicy rolka papieru toaletowego ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:08:48+01:00
1. Oczywiście uzaleznienia można narysować za pomoca człowieka palącego, pijacego. Może byc uzależnienie od komputera czy też od gier komputerowych.
2. Zwierzeta - ludzkim głosem? Tak! Choćby historia, kiedy to w dzień Bożego Narodzenia, czy też Wigilii zwierzęta mówią ludzkim głosem ;). Można narysowac obore, stajnię gdzie jest pełno zwierząt i jakaś rozmowa toczy sie miedzy nimi w dymkach.