Odpowiedzi

2010-03-30T20:09:01+02:00
Zewnetrzne :skrzydła,oczy osłoniete powiekami,lekka mała głowa z dziobem bez zębów,pióra(lotki i sterowniki)
wewnetrzne :kości wypełnione powietrzem(pneumatyczne),grzebień na mostku,silne mięśnie poruszające skrzydłami,worki powietrzne
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:15:30+02:00
Wewnętrzne
- pneumatyczne kości
- zrośnięte kręgi lędźwiowe i brzuszne
- lekka czaszka bez zębów
- czterodziałowe serce
- worki powietrzne w płucach
- przekształcenie przedniej kończyny w skrzydło
- stałocieplność

zewnętrzne
- upierzenie
- opływowy kształt ciała
- nozdrza łapiące powietrze
1 5 1