Pyt. 1 . Jakie złe zachowanie prowokuje do bratobójstwa .?
pyt. 2 . Jak mamy się zachować , dobrze , żeby nie doszło do zabójstwa.?
pyt. 3 . Co złego robimy , że jest tyle zabójstw.

tylko mi są potrzebne długieee wypowiedzi , tylko tyle pkt. bo zadałam już to pytanie ale uzyskałam jedną lipna odpowiedź . ;/

2

Odpowiedzi

2009-11-01T17:02:17+01:00
1. Najczęściej jest to zazdrość.

2. Należy powstrzymywać swoje negatywne emocje związane np. z przedmiotem posiadanym przez naszego "brata".

3. Tak jak wyżej, nie powstrzymujemy siebie i naszych emocji, uczuć, nie potrafimy kontrolować naszych czynów, możemy nie robić tego podświadomie.

Nie jest za długo, ale tylko to mi przychodzi do głowy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:07:26+01:00
1.Myślę,że do bratobójstwa może dojść przez zazdrość jednego brata o drugiego,lub też faworyzowanie jednego przez rodziców.Lub też jeden znęca się nad drugim bo myśli,że sobie z nim poradzi a w końcu ten słabszy się mści,dochodzi do rękoczynów i kończy się śmiercią

2.Nie prowokować nikogo,uważać na siebie,nie chodzić po nocach samemu,nie rozmawiać z podejrzanymi,obcymi ludźmi,nie mieszać się w żadne ciemne sprawy anie nie wpadać w złe towarzystwo.

3.nie mogę nic wymyślić... Pisałam to sama,nie brałam z żadnej stronki ;)