Opracuj hasła dotyczące neologizmu kończynoestetyzacja które mogły by sie znaleźć w poniższych słownikach

słownik języka polskiego.......................................................................................................................................................................

słownik ortograficzny.....................................................................................................................................................

słownik wyrazów bliskoznacznych..............................................................................................................................

2

Odpowiedzi

2010-03-30T20:09:34+02:00
Slownik j. polskiego : Nauka zajmująca się estetyka kończyn górnych i dolnych.

słownik ort. - piszemy lącznie.

słownik bliskoznaczny- konczynoestetyka
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:13:17+02:00
Słownik języka polskiego:
Kończynoestetyzacja- zabieg mający na celu poprawienie estetyki kończyn, ogólnego ich wyglądu.

Słownik ortograficzny:
Firma podstawowa: Kończynoestetyzacja; Część mowy- rzeczownik, odmienna cześć mowy

Słownik wyrazów bliskoznacznych:
operacja plastyczna, zabieg plastyczny, zabieg, operacja, korekta
7 4 7