1) Liczby P,k i r są dodatnie oraz P=k/r zatem:
A.r=kP
B.r=1/Pk
C.r=k/P
D.r=P/k

2)Jeśli n=08b to:
A.b=0,2n
B.b=1,25n
C.c=0,8n
D. b=0,25n

3)pole pewnego trójkąta jest równa P.Wysokość h tego trójkata,poprowadzoną do boku o długości a mozna obliczyc wzorem:
A.h=1/2 aP
B.h=2Pa
C.h=P/2a
D.h=2P/a

Prosze to na jutroo ;*

2

Odpowiedzi

2010-03-30T20:31:02+02:00
Pierwszego za bardzo nie kapuje ale drugie chyba tak ;D
a) b= o,2 * 0.8 = 0.16
b) b = 1.25 * 0.8 = 1
c ) b = o.8 * 0.8 = 0.64
d ) b = 0.25 * 0.8 = 0.2

a to trzecie to D ;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:43:04+02:00