Odpowiedzi

2010-03-30T20:14:50+02:00
-Tsunami,
-Wybuch Elektrowni jądrowej,
-Tornado,
-Lawiny,
-Trzęsienia ziemi
-grad
-duze opady sniegu
-duze opady deszczu
-susza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:16:20+02:00
Mamy: powódź, pożar, trzęsienie ziemi, tsunami, wybóch wulkanu, lawiny błotne.
Powodzie to zakłucenir gospodarki wodnej spowodowane nadmiernymi opadami lub szybkimi rozpadami.
Pożary powodująduże wydzielanie się gazów cieplarnianych co2
Trzęsienie ziemi tsunami wulkany spowodowane są przez ruchy płyt tektonicznych i powodują zmiany w krajobrazie oraz niszczenie życia w litosferze ,
susze zakłucają gospodarkę wodną
silne wiatry zmiany w krajobrazie
1 1 1