Odpowiedzi

2010-03-30T20:19:26+02:00
To że przyjęliśmy chrzest oznacza ze jesteśmy synami Bożymi, wypełniamy słowo Boże , słuchamy nauk Jezusa , podążamy za nim i korzystamy z sakramentu pokuty oraz komunii świętej
uczestniczymy w kapłaństwie Jezusa czyli przyjmujemy jego ciało i krew w Komunii św. Jezus nam się ofiaruje podczas Komunii Św.

wystarczy? ; ]
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:30:30+02:00
Przez chrzest wszyscy uczestniczą w kapłaństwie Chrystusa. To właśnie przez chrzest zostajemy włączeni do wspólnoty Kościoła i stajemy się tzw. Ludem kapłańskim. Uczestniczymy w życiu kościoła, korzystamy z Sakramentów Świętych, uczymy się wciąż nowych rzeczy, historii Chrystusa itd. Przez chrzest stajemy się `owieczkami` Jezusa, On - naszym Pasterzem. Takie uczestniczenie w życiu Kościoła nazywane jest ` wspólnym kapłaństwem wiernych` albo ` kapłaństwem powszechnym`.
16 2 16