Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T20:17:46+02:00
Pustynia Namib
Zachodnie wybrzeże Ameryki Południowej
Pustynia Sahara
Pustynia Gobi
2010-03-30T20:18:28+02:00
Sahara, Kalahari, Półwysep Arabski, zachodnia i środkowa Australia,Wielka Kotlina w Ameryce Pn
2010-03-30T20:28:38+02:00
Cały pas pustyń na północy Afryki od Maroka po Egipt i Arabię Saudyjską,Pustynia Atakama, Gobi, Takla Makan