Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:21:12+02:00
Koniczyna->królik->wilk
babka lancetowata->gąsienica->drozd->jastrząb
mucha->rosiczka->zając
dżdzownica->kruk->jastrząb
trawa->sarenka->wilk

2010-03-30T20:21:28+02:00
Ziarno - mysz polna - lis
ziarno -bażant -lis
dżdżownica - wrona - lis
trawa - zając - lis
żaba - bocian - lis
2010-03-30T20:23:26+02:00
Jeżeli chodzi Ci o łańcuchy pokarmowe to tak :

1) Bocian -> żaba -> owady
2) Wilk -> zając -> rośliny
3) Kot -> mysz -> rośliny
4) Lis-> Bazat ->Stonka ->Liście Ziemniaka