Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:19:44+02:00


Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć.
Napoleon Bonaparte

Cierpienie jest na pewno rodzajem sensu. Bezsens przecież nie boli. Bezsens jest obojętnością.
Anna Kamieńska

Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia.
Fiodor Dostojewski

Jest taka cierpienia granica, za którą się uśmiech pogodny zaczyna.
Czesław Miłosz

Cierpienie daje prędką dojrzałość.
Joseph Conrad

Wśród cierpienia i niedoli nawet przekonany ateista zaczyna rozglądać się za Bogiem.
Paul Samuel Leon Johnson

Własne cierpienia uczą, że nikomu nie należy robić żadnej przykrości.
Bolesław Prus

Bez bólu i cierpień nie istniejemy.
Sofokles
2010-03-30T20:19:57+02:00
Mozna napisac o hiobie ktory cierpial nie przez wine czlowieka tylko ze bog go skaral
2010-03-30T20:24:28+02:00
"Weź swój krzyż"

wg.Łk 9,18-24