Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T20:22:14+02:00
Na gorącym sie sparzyć - zawiesc sie na czyms, stracic zaufanie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:24:38+02:00
Związek frazeologiczny " na gorącym sie sparzyć"
dosłownie oznacza - Zawieść się na czymś, Zosta wyrolowanym,zrobiono coś a okazało się, że jest źle inaczej wyjść na tym jak Zabłocki na mydle :)
Inaczej "kto na gorącym się sparzył, ten na zimne dmucha"
2 3 2