Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:03:10+01:00
- pojawiają się opisy akcji, które faktycznie się odbyły
- szare szeregi istniały w rzeczywistości
- autor posiadał informacje ze źródła, które posłużyły mu do napisania powieści
- źródłem informacji był także pamiętnik Zośki, który ten pisał dla oczyszczenia
- nazwiska i pseudonimy bohaterów są autentyczne
- informacje można zweryfikować w źródłach historycznych
- w utworze nie ma znamion fikcji literackiej
- Kamiński bohaterów znał osobiście
3 5 3
2009-11-01T17:03:59+01:00
Ponieważ znajdują się tu wspomnienia autentycznych bohaterów z czasów wojny. stanowią one ważne źródło historyczne.
2 3 2