Odpowiedzi

2010-03-30T20:23:18+02:00
X=1,2y
(240/1,2y)-1 = 190/y

x=1,2y
(240-1,2y)/1,2y= 1,2*190/1,2y

x=1,2y
240-1,2y=228

x=1,2y
1,2y=12

x=12
y=10
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:41:51+02:00

x=1,2y
(240/1,2y)-1 = 190/y

x=1,2y
(240/1,2y)-1 = 190/y |*1,2y

x=1,2y
240-1,2y = 228

x=1,2y
-1,2y = 228-240

x=1,2y
-1,2y = -12 |:(-1,2)

x=1,2y
y = 10

x=1,2*10
y = 10

x = 12
y = 10
2010-03-30T20:54:18+02:00
X=1,2y }
(240/1,2y)-1 = 190/y }

(240/1,2y)-1=190/y |*1,2y
240-1,2y=228 |-240
-1,2y=(-12) |:(-1,2)
y=10

x=1,2*10
x=12

y=10
x=12

pozdrawiam