Odpowiedzi

2010-03-30T20:22:59+02:00
Pp=(8+5)*4*½
Pp=26cm²

V=26*14
V=364cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:26:26+02:00
Obliczamy pole podstawy
P=1\2(a+b)*h
P=1\2(8cm+5cm)*4cm
P=1\2*13cm*4cm
P=26cm2

V=Polepodstawy * wysokość graniastosłupa
V=26cm2 * 14cm
V=364cm3
odp: objętość tego graniastosłupa wynosi 364cm3
2010-03-30T20:28:08+02:00
Pp = ½ × (a+b) × h
Pp = ½ × (8cm+5cm) × 4cm = 6,5cm × 4cm = 26 cm²
V = Pp × h
V = 26cm² × 14 cm = 364 cm³