Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:26:18+02:00
Hasło reklamowe: "Jeśli chcesz świecić sobie po drodze, ta latarka niezawodnie Ci pomoże"!

"Rozproszmy mrok"!
Firma "Światło" oferuje nam zupełnie nową, rewolucyjną latarkę! Rozproszmy Mrok - to jej nazwa, ale jak działa? Pomimo niewielkich rozmiarów, daje ogromny strumień jakby dziennego światła. I to po przystępnej cenie! Nie czekaj! Kup ją już dziś!
3 3 3
2010-03-30T20:26:59+02:00
Latarka Rozświetli każde Ciemności!!
Drodzy Państwo mamy do zaoferowanie fenomenalne latarki mają one niezwykłe funkcje.Wewnątrz jest zamontowane radio.Jest to naprawde nie lada okazja więc możemy powiedzieć jedno weście telefon i zamawiajcie!!!!
Jeżeli zadzwonicie teraz pod nr 400000..dostaniecie Bateria gratis!!!


Obiecujemy zadowolenie z naszego produktu :)
2 3 2