Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T20:25:35+02:00
12x2,08=24,96
24,96x5=124,8
odp.Wartość wynosi 124,8.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:26:22+02:00
12 × 2,08 zł = 24,96 <--- wartość 1 skrzynki
5 x 24,96 zł = 124,80 zł <--- wartość 5 skrzynek

odp.: wartość całego zamówienia jest równa 124 zł 80 gr.
1 5 1
2010-03-30T20:27:48+02:00
Dane:
5 skrzynek zamówiono
1 skrzynka zawiera 12 butelek
1 butelka kosztuje 2,08zł

Szukane:
Ogólny koszt zamówienia

Rozwiązanie:
12 * 2,08 = 24,96zł ---- koszt jednej skrzynki
5 * 24,96 = 124,80zł ----- koszt 5ciu skrzynek

Odpowiedz:
Wartość tego zamówienia wynosi 124,80zł.

Liczę na naj ;)