Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:08:07+01:00
Fajne zadanie ;-)

1.Będziesz się uczył pilnie.
2.Nie będziesz mówił złego słowa o sprawach szkolnych
3.Nie będziesz przeklinał
4.Nie będziesz ściągał na klasówkach i sprawdzianach
5.Będziesz ciągle poszerzał swoją wiedzę
6.Będziesz pomagał kolegą i koleżanką w potrzebie
7.Nie będziesz palił papierosów w toalecie
8.Będziesz zawsze uprzejmy
9.Nie będziesz przyklejał gum do żucia pod stoliki
10.Będziesz kochał swoją szkołę (nawet przed telewizorem)
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T17:09:27+01:00
1. Nauczyciel ma zawsze racje.
2. Gdy jej nie am patrz punkt1
3. Nie odpowiadaj nie pytany
4. w razie odpowiedzi ręke do góry podnies
5. nigdy nie przerywaj nauczycielowi
6. nic nie mów na temat nauczyciela
7. bądx miły dla nauczyciela nawet gdy bd przyprawiał Cię o bół głowy
8.wazelina jest w modzie
9. ustepuj nauczycielce przy wejsciu do klasy
10. nie spózniaj się
7 2 7