Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:33:28+02:00
(miasto) 29.03.2010
Drogi/droga (imię kolegi/koleżanki) !
Piszę do Ciebie, bo chcę abyś zapisał się do klubu sportowego i chcę abyś uprawiał obojętnie jaką dyscyplinę sportową.
Moim zdaniem Gdy uprawia się jakikolwiek sport żyje się lepiej. W naszym klubie możesz zapisać się do takiej dyscypliny jak: piłka nożna, koszykówka, siatkówka, hokej, tenis itp. Klub otwarty jest w godzinach po szkole bo od 16 aż do 20. Dużo można się tutaj nauczyć. Pamiętaj że sport jest bardzo zdrowy.
Pozdrowienia z (jakiegoś miastaxd).

(podpis)
3 2 3
2010-03-30T20:36:01+02:00
Gdańsk,21.09.2010r.
Droga Lauro!
Od wczoraj zaczelam chodzic do klubu pilki reczne w Gdansku.Jest mila atmosfera.Ten sport jest troche meczacy,ale poprawie kondycje.Fantastycznie by bylo,gdybys ze mna tam chodzila. Razem bysmy wyjezdzaly na zawody zagranice!
Nasz grupa jeszcze ma trzy wolne miejsca.Wiec musisz podjac decyzje szybko.
Pozdrawiam Aleks
2 3 2