Odpowiedzi

2009-11-01T17:14:25+01:00
3x5cm = 150000cm x 250000cm=1500m x 2500m
pole: 1500m x 2500m = 3 750 000 m2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:15:32+01:00
1: 50 000
1cm- 50 000cm= 500m
3x 500m + 5x 500m= 1500m x 2500m

1500 x 2500= 3750000m2

Odp. Wymiary rzeczywiste działki wynoszą 1500m na 2500m, a pole powierzchni wynosi 3750000m2.
2009-11-01T17:18:09+01:00
Jeden bok - 3cm
drugi bok - 5cm

3 - 50000 5 - 50000
x - 1 x - 1

x=3/50000 x=5/50000
x=0,00006cm=6km x=0,0001cm=10km


Rzeczywiste wymiary działki to 6×10 km.