Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:39:45+02:00
W tym roku rekolekcje przeżyłam bardzo ekscytująco. Podczas nich dużo śpiewaliśmy, dlatego tak bardzo mi się spodobały. Ksiądz rekolekcjonista według mnie bardzo dobrze prowadził rekolekcje i świetnie się do nich przygotował. Te rekolekcje podobały mi się najbardziej z wszystkich na których byłam. Jeśli na codziennej mszy śpiewalibyśmy tyle co na rekolekcjach chodziłabym do kościoła parę razy na dzień.
PLIS O OCENE I NAJ:***
7 4 7
2010-03-30T21:04:32+02:00
Rekolekcje były dla mnie czymś wyjątkowym, ponieważ mogłam trochę więcej dowiedzieć się o życiu Pana Jezusa i o naukach, które głosił. W tym czasie również dużo śpiewaliśmy, rozmawialiśmy itp., dlatego mi bardzo podobały się takie zajęcia i chciałabym, żeby odbywały się przynajmniej trzy razy w roku.
9 3 9