Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:40:58+02:00
X-solanka 30%
z-solanka 70%

0,3x+0,7z=0,4*200
3x+7z=800
x+z=200 |*(-3)

3x+7z=800
-3x-3z=-600

4z=200
z=50
Trzba wziąść 50 kg solanki 70% i 150 kg solanki 30%
2010-03-30T20:48:55+02:00
X-30% == 200g-40%
y-70% ==


x+y=200
0,7x+0,3y=200razy 0,4 /razy 100

x+y=200 /razy -30
70x+30y=8000

-30x-30y=-6000
70x+30y=8000

40x=2000
x=50

x=50g
y=150g