Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:38:24+02:00
Owiedzieć coś zupełnie nie w porę, nietrafnie, nierozsądnie albo chybić, nie trafić :)

naj ?
5 3 5
2010-03-30T20:39:29+02:00
Słowa 'trafiłeś jak kulą w płot' oznaczaja to że ktoś trafił w samo sedno sprawy czyli, że dokładnie to o co nam chodziło. ; )
12 1 12
2010-03-30T20:39:58+02:00
Wypowiadać sąd zupełnie niesłuszny, mylić się w wyborze
3 2 3