Odpowiedzi

2009-11-01T17:18:38+01:00
Góry Świętokrzyskie - orogeneza kaledońska
Sudety- orogeneza kaledońska oraz hercyńska
Karpaty- orogeneza alpejska
3 4 3
2009-11-01T17:19:32+01:00
1. kaledońska
2.harcyńska
3. alpejska
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:21:07+01:00
Góry Świętokrzyskie, sudety- orogeneza kaledońska i hercyńska, w erze mezozoicznej oraz na początku ery kenooicznej były niszczone przez czynniki zewnętrzne i zostały one ponownie wydźwignięte w czasie orogenezy alpejskiej
Karpaty-orogeneza alpejska :)
1 3 1