Odpowiedzi

2010-03-30T20:48:41+02:00
10%x+0%(4+x)=5%*4
10%x=20% | : 10
x=2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:56:00+02:00
10%x+0%(4+x)=5%*4 /*100
10x+0(4+x)=5*4
10x+0+0= 20
10x=20 /10(podzielić)
x=2
z początku razy 100 bo zeby pozbyć się procęta
tam potem jest nawias razy zero a wszystko co mnożymy przez zero jest równe zero.
porem dzielimy lewą i prawą stronę przez 10 żeby został sam x po lewej stronie