Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:54:14+02:00
3/10 = 9/30
4/15 = 8/30
2/5 = 12/30
Jeśli to wszystko dodać to 29/30
Czyli 1/30 to ostatni dzień czyli 13 kartek
1 Dzień - 9 * 13 = 117
2 Dzień - 8 * 13 = 104
3 Dzień - 12 * 13 = 156 kartek
4 Dzień - 13 kartek
117 + 104 + 156 + 13 = 390
Odp: Książka miała 390 stron.
1 5 1
2010-03-30T21:01:35+02:00
1dzień 3/10=9/30
2dzień 4/15=8/30
3dzień 2/5=12/30
4dzień 13kartek,a to było 1/30

9x13=117kartek 1 dnia
8x13=104kartki 2 dnia
12x13=156kartek 3dnia
13kartek 4 dnia
ilość kartek=117+104+156+13=390kartek
odp.Ta książka ma 390kartek.