Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T20:44:31+02:00
To znaczy w lasach i parkach jest świeże powietrze dzięki któremu mamy te świeże powietrze w otoczeniu. Dzięki nim żyjemy!
2010-03-30T20:44:43+02:00
Lasy i Parki zazwyczj są zielone. A to powiedzenie znaczy to ze w lasach i parkach jest duzo drzew a drzewa daja nam tlen.Plucami oddychamy. Czyli wychodzi Lasy i parki to zielone płuca miast Pozdrowienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:45:01+02:00
Lasy i parki to zielone płuca miast. Jest tak, ponieważ w dużych miastach pełno jest wszelkiego rodzaju fabryk, oczyszczalni lub po prostu zanieczyszczeń. Często jest też usuwana zieleń, a przecież to ona daje nam tlen. Tak więc parki i lasy umożliwiają nam wtedy oddychanie, co jest bardzo potrzebne szczególnie, gdy miasto rozrasta się przemysłowo :)