Odpowiedzi

2010-03-30T20:49:12+02:00
Może dobrym pomyslem było by aby w każdej miejscowości była siedziba w której każdy obywatel mógł zasięgnąc porady takiego rzecZnika skorzystać z pomocy, otrzymać poradę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:33:32+02:00
Rzecznik Praw Obywatelskich powinien wyznaczyć swoich pomocników, którzy by np. pomagali ludziom przez internet czy infolinię. Jeżeli sprawa była by naprawdę poważna wtedy przekazywano by ją Rzecznikowi.