Odpowiedzi

2009-11-01T17:23:51+01:00
1800-1600 = 200 zł podwyżki

1600 - 100%
200 - x
x=(200*100%)/1600=12,5%

20+0,125*20=20+2,5=22,5 tyle wynosi obecne kieszonkowe córki
2009-11-01T17:25:47+01:00
1800zl/1600zl * 100% =112,5%
112,5% - 100= 12,5%

112,5% * 20 = 22,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:26:21+01:00
1600zł- 100%
1800zł-x%
x=100%*1800zł i to wszystko podzielić przez 1600zł
x=112,5%
112,5%-100%=12,5%

20zł-100%
x=12,5%

x=12,5%*20 i to wszystko podzielic przez 100%
x=2,5zł

20zł+2,5zł=22,5 zł :)