Odpowiedzi

2010-03-30T20:50:18+02:00
Działalność, którą podejmują wysłani przez Kościół przedstawiciele zwani misjonarzami. Celem misji jest m.in. głoszenie Ewangelii i zakładanie struktur kościoła wśród niechrześcijan.
2 4 2
2010-03-30T20:51:11+02:00
O działalność, którą podejmują wysłani przez Kościół przedstawiciele zwani misjonarzami. Celem takiej misji jest głoszenie Ewangeli oraz i zakładanie struktur kościoła wśród niechrześcijan
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:52:07+02:00
Hej :)
,,Misyjna działalność kościoła" - czyli
pomaganie ubozszym, misje to znaczy
wysylanie księży do innych krai
gdzie maja za zadanie pomagac potrzebującym,
najbiedniejszym i glosic ewangelie:)
to bardzo szczyty cel :)
pozdrawiam :)
3 3 3