Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:27:13+01:00
Mgła - to ogromy zbiór drobnych kropelek wody lub kryształów lodu, unosząc w powietrzu,które zmniejszają widzialność do poniżej 1km. Dolna podstawa tego zbioru dotyka ziemi
Szadź do osad drobnych kryształków lodu, a właściwie ich skupisk w postaci igiełek
Grad jest opadem atmosferycznym, są to kryształki lodu o średnicy d 0,5 cm do nawet 5 cm
7 3 7
2009-11-01T17:29:02+01:00
Mgła są to krople wody, bądź ewentualnie kryształki lodu, które 'wiszą' w powietrzu, ale ich podstawa styka się z ziemią.

Grad jest to rodzaj opadu atmosferycznego, który spada na ziemię w postaci bryłek lodu.

Sadź to osad lodu, który powstaje w momencie zamrożenia przechłodzonych kropele w wody momencie, gdy zetknie się ona w powierzchnią jakiegoś przedmiotu.
3 3 3
2009-11-01T17:29:45+01:00
Szadz - jest to biały osad w postaci cieniutkich igiełęk lodowych.
Mgła ogromne zbiorowisko kropli wody unoszących się w powietrzu
Grad są to zamarzniete krople deszczu w postaci bryłek lodu
2 5 2