Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:32:00+01:00
Krem ANZMARK . Świetny krem na pozbycie się zmarszczek ! Jego działanie jest niesamowite i zaskakujące. Zmarszczki znikają, a skóra czuje się jak 20 lat temu ! Zakup ten krem po przystępnej cenie 19.99zł !
2 2 2
2009-11-01T17:32:33+01:00
Oczywiście musisz wymyślić nazwę owego produktu, zaprojektować etykietę lub opakowanie lub zatrudnić do tego ludzi.

Następnie zrobić zarys reklamy lub jak wyżej zatrudnić do tego specjalistów. Jeżeli chcesz robić to sam, oblicz koszta rozpowszechnienia np. plakatów lub reklam na portalach internetowych i w telewizjach, zatrudniasz osobę (najlepiej jakiegoś znanego aktora, piosenkarza), która będzie kojarzona z twoim produktem. lub jeżeli wybierzesz drugi wariant z opłacaniem specjalistów dodatkowo wliczasz w koszta wypłatę dla ludzi którzy zajęli się twoją reklamą lub zaprojektowaniem etykiety, stworzeniem nazwy.
1 5 1