Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:31:11+01:00
Przyczyny:
niszczenie ozonu w atmosferze przez freony

skutki:
Prowadzi do uszkodzeń komórek, poprzez oparzenia skóry
Może powodować zmiany w ich materiale genetycznym i wywoływać tym samym choroby nowotworowe
przyczynia się także do osłabienia odporności organizmów
Przyspiesza także procesy starzenia się skóry
1 5 1
2009-11-01T17:31:16+01:00
Przyczyny:
dezodoranty
spaliny

skutki:
zbyt duże napromieniowanie
efekt cieplarniany
2 1 2