Odpowiedzi

2010-03-30T21:01:29+02:00
Już zajączek na stole stoi,
piesek siedzi w swojej koi.
Goście się radują,
Malarze już ścian nie malują.
Ptaki śpiewają sobie wesoło:
"Alleluja!!"




PS. Te wierszyki przede mną są skopiowane z jakiejś str. int
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:09:13+02:00
Co roku w tym samym czasie
wszyscy zrywają Bazie
Wielki gwar w kuchni panuje
a po domu dużo zapachów się snuje
Podczas gdy mam się po kuchni krząta
tata cały dzień już dom sprząta
wszystkim zależy by ten dzień był wspaniały
od rana do wieczora, Cały
już się rodzinka cała zjechała
i mam im dania swe podała
Wszyscy uśmiechnięci i szczęśliwi
nawet dziadek w koncie siwy
siadają przy stole i jedzą potrawy
a dzieci szykują się do śmigusowej zabawy
więc tak ten dzień podsumowując cały
Był pełen radości śmiechu i zabawy

PLIS O NAJ I OCENE
MOJE DZIEŁO NIE SKOPIOWANE